Za pomoć oko prijave štete možete nas kontaktirati na brojeve telefona 020/238-595 i 020/680-900
Ukoliko vam tokom boravka u inostranstvu zatreba hitna medicinska pomoć, odmah se telefonom javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance, koji je na raspolaganju 24 sata dnevno. Na vaš poziv ili SMS odgovoriće operater kome ćete dati sve informacije potrebne za pružanje kvalitetne pomoći.
Radi brže i preciznije komunikacije imajte na umu da ćete morati:
Prilikom odlaska u medicinsku ustanovu ponesite sa sobom karticu osiguranja i pasoš (ili drugi identifikacioni dokument na osnovu kojeg ste ušli na teritoriju zemlje u kojoj se desio osigurani slučaj).
Po dolasku u medicinsku ustanovu:
Ako niste u mogućnosti da se javite dežurnom centru Europ Assistance prije konsultovanja ljekara ili odlaska u bolnicu, morate pokazati karticu osiguranja ljekaru ili osoblju bolnice. Oni po pravilu pozivaju dežurni centar Europ Assistance.
U svakom slučaju, najbrža moguća prijava osiguranog slučaja dežurnom centru Europ Assistance, koju izvrši bliska osoba, policija, sudski organ, zdravstvena ustanova, bolnica ili neko ko Vam je pritekao u pomoć, važi kao da ste lično izvršili prijavu.
DA BI TROŠKOVI LIJEČENJA BILI DIREKTNO NADOKNAĐENI LJEKARU ILI ZDRAVSTVENOJ USTANOVI, OSIGURANI SLUČAJ MORA BITI PRIJAVLJEN PRIJE PLAĆANJA NASTALIH TROŠKOVA LIJEČENJA TJ. PRIJE IZLASKA OSIGURANIKA IZ BOLNICE.
Dežurni centar Europ Assistance
Tel. +361 46 53 752
Mob. +381 64 82 82 020 (samo za SMS)
Fax: +361 45 84 445
E-pošta: operationsr@europ-assistance.hu
Nakon što ste prijavili osigurani slučaj u skladu sa gorenavedenim uputstvom, Europ Assistance i Generali Osiguranje Montenegro preuzimaju obavezu nadoknade troškova direktno zdravstvenoj ustanovi, pod uslovom da je konstatovano da je medicinska pomoć pružena usljed iznenadne bolesti ili ozljede.
Ukoliko ste na putovanju sami platili troškove liječenja, po povratku u zemlju podnosite zahtjev za refundaciju.
U sljedećim slučajevima dužni ste da sami platite troškove liječenja:
Uz popunjeni zahtjev za refundaciju troškova neophodna je i sljedeća dokumentacija:
Kompletna dokumentacija podnosi se na adresu:
Generali Osiguranje Montenegro a. d. Podgorica
Kralja Nikole 27A/VI
81000 Podgorica
Ukoliko vam je ukradena kartica ili je kopiran magnetni zapis s magnetne trake vaše kartice (skimming), dužni ste da:
1) odmah, a najkasnije u roku od jednog sata od saznanja, telefonom obavijestite banku;
2) odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od saznanja, obavijestite policiju;
3) odmah, a najkasnije u roku od tri dana, obavijestite Generali Osiguranje Montenegro.
Ukoliko su vam sa karticom ukradeni ključevi i/ili lični dokumenti, dužni ste da:
1) odmah, a najkasnije u roku od jednog sata od saznanja, obavijestite policiju;
2) odmah, a najkasnije u roku od tri dana, obavijestite Generali Osiguranje Montenegro.
Uz obrazac za prijavu štete prilaže se sljedeća dokumentacija:
U slučaju krađe kartice ili kopiranja magnetnog zapisa s magnetne trake kartice (skimminga)
U slučaju krađe ključeva i/ili ličnih dokumenata
Kompletna dokumentacija podnosi se na adresu:
Generali Osiguranje Montenegro a. d. Podgorica
Kralja Nikole 27A/VI
81000 Podgorica
U slučaju potrebe za uslugama pomoći na putu (kvar na vozilu, saobraćajna nezgoda, gubitak ključeva nedostatak goriva itd.), odmah se telefonom javite dežurnom centru Europ Assistance, koji je na raspolaganju 24 sata dnevno.
Dežurni centar Europ Assistance
Tel. +361 46 53 752
Mob. +381 64 82 82 020 (samo za SMS)
Fax: +381 11 411 9999
E-pošta: operationsr@europ–assistance.hu
Tom prilikom ćete morati:
Štetu po ovoj polisi prijavljujete:
Uz popunjeni obrazac za prijavu štete dostavlja se sljedeća dokumentacija:
Kompletna dokumentacija podnosi se na adresu:
Generali Osiguranje Montenegro a. d. Podgorica
Kralja Nikole 27A/VI
81000 Podgorica
Ukoliko podnosilac odštetnog zahtjeva nije zadovoljan odlukom ili postupanjem društva za osiguranje prilikom obrade odštetnog zahtjeva, žalbu/prigovor može podnijeti na neki od sljedećih načina:
Primljenu žalbu/prigovor rješava žalbena komisija u roku: