Ukoliko Vam na putu, u inostranstvu, zatreba hitna medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance na telefone +361 46 53 644 ili +381 64 82 82 020 (samo za SMS) i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu.
Budite spremni da na zahtjev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.
Po dolasku kod ljekara:
- Omogućite ljekaru uvid u polisu
- Ukoliko od ljekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.
Ukoliko ste na putovanju sami platili troškove liječenja, po povratku u zemlju podnosite zahtjev za refundaciju.
Uz popunjeni zahtjev za refundaciju troškova neophodna je i sljedeća dokumentacija:
- fotokopija pasoša, i to strane sa ličnim podacima i strane gdje se vidi ulaz i izlaz iz zemlje
- polisa, ili broj polise ukoliko je korisnik osiguran grupnom polisom
- originalni računi za liječenje ili ljekove
- medicinski izvještaj koji sadrži dijagnozu i opis medicinskog tretmana
- medicinska dokumentacija sa prepisanim ljekovima
Kompletna dokumentacija podnosi se na adresu: Generali Osiguranje Montenegro AD Podgorica Kralja Nikole 27A/VI 81000 Podgorica